Výlety Jeseníky

Máte rádi výlety a ještě jste nebyli v Jeseníkách? Naše ubytování nabízí ideální základny pro výlety.

Jeseníky nabízí výlety pro každého. Přijdou si tu na své jak turisté, lyžaři, tak i milovníci přírody nebo historických památek. Přijďte se o tom přesvědčit sami! Spojení Jeseníky a výlety prostě patří k sobě!

Skiprosport Vám nabízí nejlevnější ubytování v Jeseníkách, což jistě ocení všichni sportovci a milovníci výletů, kteří by se rádi podívali právě do Jeseníků.

Tipy na výlety Jeseníky

V zimě si v Jeseníkách můžete užít příjemné lyžování bez front v Ski areálu Šindelná. Všechny trasy jsou denně upravovány a Ski areál nabízí i večerní lyžování. Naše ubytování se nachází velmi blízko lyžařského areálu Šindelná, některá doslova pár metrů. Udělejte si výlet do Jeseníků a skvěle si zalyžujte!

Pokud máte rádi teplé počasí a přírodu, tak Vám Jeseníky mohou poskytnout spoustu krásných míst k výletům a procházkám. Přijeďte na výlet do Jeseníků za krásnými krápníkovými jeskyněmi, vodopády, projděte se rašenilišti, nasbírejte lesní plody, vystoupejte na některou z rozhleden a pokochejte se tou krásou okolo. Pokud Vás výlety v Jesenících unaví, načerpejte energii v některých z místních lázeňských center nebo si užijte výlety do různých částí Jeseníků z koňského hřbetu.

Pro milovníky památek, kultury a historie výlety do Jeseníků ukrývají pravé poklady severní Moravy! Přijďte objevit hrady, zámky, navštívit ruční papírnu nebo zlatorudné mlýny.

Výlety Jeseníky na kolech

Rádi jezdíte na kole? A co takhle cyklovýlet po Jeseníkách? Jeseníky Vám nabízí několik vyznačených cyklotras. Můžete si vybrat mezi silničními a terénními okruhy – od těch nejsnazších až po ty nejnáročnější horské cyklostezky.

Výlety Jeseníky - atrakce

Užijte si zábavu na výletech do Jeseníků - navštivte horské minikáry, bobovou dráhu, aquacentrum, termální koupaliště a nakonec ochutnejte domácí ručně vyrobená přírodní piva v jednom z místních rodinných pivovarů.

Vyberte si z tipů na výlety Jeseníky sami ten, který Vám bude nejvíce vyhovovat. Například na webu turistika.cz najdete celou kategorii „výlety Jeseníky“,kde se můžete inspirovat různými výlety do Jeseníků.

Jeseníky a výlety zkrátka patří k sobě a budeme moc rádi, když se ubytujete u nás za příznivé ceny.

Výlety Kouty nad Desnou Jeseníky

Kouty nad Desnou jsou skvělým místem pro všechny milovníky přírody i sportu, zejména cyklistiky a pěší turistiky. V chatové oblasti Kouty nad Desnou se nalézá hustá síť pěších tras, které Vás zavedou do různých i méně známých míst v Jeseníkách, proto jsou výlety Kouty velmi vyhledávané heslo :-) Slovní spojení „výlety Kouty nad Desnou“ prostě patří k sobě!

Nejlepší výlet Kouty nad Desnou

Jedním z nejlepších tipů na výlety v oblasti Kouty nad Desnou je Červenohorské sedlo. Červenohorské sedlo se řadí k nejznámějším střediskům sjezdového lyžování na Moravě. Je vhodným místem pro výlety z obce Kouty nad Desnou jak v zimě, tak v létě. Červenohorské sedlo leží 1013 metrů nad mořem a jeho lyžařské sjezdovky mají výšku 862 a 1164 m. Díky skvělé poloze je tu možné si kvalitně zalyžovat od poloviny prosince až do konce března.

Pěšky Kouty nad Desnou - Červenohorské sedlo

Doporučujeme udělat si celodenní pěší výlet Kouty nad Desnou – Červenohorské sedlo. Trasa výletu Kouty – Červenohorské sedlo začíná u vlakového nádraží v Koutech. Vyjdeme po hlavní silnici, odbočíme vpravo a dojdeme k poště. Vydáme se podél silnici po zelené značce, která se zde kříží se žlutou a modrou, až k mostu. Pokračujeme až k dalšímu mostu, který vede přes řeku Divokou Desnou. Za mostem odbočíme vpravo po lesní cestě a držíme se zelené značky až k chatkám. U chatek odbočíme na lesní cestičku, která stoupá mezi buky a dojdeme až k silničce chaty Petrovka.

Dáme se vlevo na zpevněnou lesní cestu, která dále přejde v mírně stoupající kamenitou, podél vykáceného břehu až na křižovatku Kamzík (můžeme pokračovat lesem až na křižovatku značených cest Slatě a odtud odbočit vpravo po červené značce až k chatě Švýcárna a dále po modré značce ve směru na Vysoký vodopád, kde je moc pěkný výhled, a poté se zase vrátit po stejné trase až na křižovatku Kamzík). Zde se nám nabízí výhled na dolní nádrž elektrárnyDlouhé stráně. Odbočíme vpravo a klesáme až na lesní cestu, dáme se zase vpravo a sestupujeme až na Červenohorské sedlo.

Zpět do Kouty nad Desnou

Zpět z výletu Kouty nad Desnou – Červenohorské sedlo se můžete vrátit pohodlně z Červenohorského sedla autobusem.

Cyklo-výlety Kouty nad Desnou

Kouty nad Desnou nabízí hustou síť cyklotras všech obtížností, i pro rodiče s malými dětmi. Cyklo-výlety Kouty nad Desnou je prostě ideální spojení pro milovníky pohybu v pedálech! Z široké nabídky výletů Kouty na kolech doporučujeme třeba trasu výletu Kouty nad Desnou – Pod Přemyslovským sedlem (14,5 km).

ubytování jeseníky ubytování jeseníky ubytování jeseníky